34.

det här med att skriva är allt något väldigt fint. jag älskar att skriva. ibland (nu är ett sånt tillfälle) vet jag inte varför jag måste skriva men jag måste. jag har den där längtan i fingrarna att bara få skriva, ord efter ord, innebörd ej nödvändigt. jag behöver inte skriva om något speciellt eller intressant eller ens något som någon kommer läsa men jag måste skriva. som nu. jag mår bra just nu, eller egentligen inte, har ont i huvudet och känner mig nästan yr. men ändå mår jag bra. det låter sjukt, jag vet, men jag har hamnat i en underbar stad, hamnat i en underbar klass i en underbar skola och med underbara lärare. jag har hittat hem. lägenheten är nyskurad, maten är lagad och uppåten, och jag känner mig sådär nöjd med mig själv. det är en skön känsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0