37.

jag vet inte vad som hände
men jag raderade dig
du försvann ur mina tankar
när jag lämnade dig
ja jag låtsas att det var så
att det var jag som gick
fast det egentligen var dig som
jag aldrig fick
du var aldrig min
jag bara låtsades så
jag ville tro att jag betydde något extra för dig
när jag bara var nummer två
alltid bara nummer två
allting kändes så bra då
vi kysstes å du sa mig
att ja aldrig kunde bli en
en i mängden igen
i alla fall så var de så
jag hörde du sa
fast det egentligen var dig som
jag aldrig fick
du var aldrig min
jag bara låtsades så
jag ville tro att jag betydde något extra för dig
när jag bara var nummer två
alltid bara nummer två

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0