19.

Ibland tror jag att jag är kär i kärleken, inte i dig. Inte i någon egentligen.. Jag är förresten inte kär i någon och har inte varit det mer än två gånger i mitt liv. Men det var längesedan nu.
Jag tycker bara om att säga till dig att jag gillar dig bara för att se om du kanske svarar att du gillar mig med.
Jag vill få folk att tycka om mig. Kanske beror det på att jag vill ha lite bekräftelse. Att jag behöver höra berömmande ord ibland för att ens kunna tro på mig själv. Jag tror förresten inte riktigt på mig själv. Jag kan inte det. Hur skulle jag kunna? Ibland behöver man någon som är stark nog att kunna ljuga en rakt upp i ansiktet och säga att man är perfekt. Klart jag aldrig kan bli perfekt men ibland måste man få låtsas för att orka med. Om så bara för en kort sekund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0