16.

kom på mig själv i förrgår med att tänka att jag vet inte längre vilket humör jag är på.. konstig känsla måste jag säga!
såg en smärtsamt vacker solnedgång och tänkte att jag borde vara lycklig
men är jag lycklig?
stundtals kanske men inte konstant
ligger just nu i sängen och ignorerar det gråa vädret utanför fönstret och inbillar mig själv att drar jag inte upp för fönstret och får det bekräftat så finns det inte. det är strålande sol, 30 grader varm och jag befinner mig inte i en liten håla i dalsland, sverige. men det är väl daxs att vakna upp nu och inse att jag inte kan stanna i den varma trygga sängen för alltid. någon gång måste jag dra upp för fönstret och konfrontera det gråa. någon gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0